Kuratorium Oświaty w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
Tel. centrala 22 551 24 00
Faks 22 826 64 97
- szkoły ponadpodstawowe, szkoły dla dorosłych i placówki kształcenia ustawicznego - wybierz „7” lub nr wew. 5081
- szkoły podstawowe - wybierz „6” lub
nr wew. 4131 - przedszkola, szkoły i placówki specjalne oraz placówki
szkolno-wychowawcze - wybierz „9” lub nr wew. 3121 - awans zawodowy nauczycieli - wybierz nr wew. 6106
Pełna lista numerów wewnętrznych
e-mail: kuratorium@kuratorium.waw.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - e-PUAP
Elektroniczna Platforma - E-usługi (EPWiOD)
Godziny pracy
Kuratorium w Warszawie
- poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00
- Kancelaria ogólna Kuratorium Oświaty w Warszawie obsługuje interesantów w dni robocze w godzinach: 8.00-16.00 (Al. Jerozolimskie 32, I piętro, pokój nr 107 tel. 22 551 24 00 wew. 1071, 1072, 1073).
- Archiwum Zakładowe, ul. Ogrodowa 8 w Warszawie tel. 22 620 30 33
- Uznawanie zagranicznych świadectw tel. 22 551 24 00 wew. 1110
Delegatura w Siedlcach, Delegatura w Ostrołęce, Delegatura w Ciechanowie
- poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00
Delegatura w Radomiu
- poniedziałek: 8.00 - 16.00, wtorek - piątek: 7.30 - 15.30
Delegatura w Płocku
- poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30
Korespondencja kierowana do Kuratorium zgodnie z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.) powinna zawierać co najmniej:
- wskazanie osoby (imię i nazwisko), od której pochodzi,
- jej adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu),
- żądanie (opis przedmiotu sprawy),
- oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Jeżeli w podaniu nie wskazano adresu wnoszącego i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, podanie na podstawie art. 64 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi i wnioski
- Kurator lub upoważniony przez niego Wicekurator przyjmują interesantów w sprawach interwencji, skarg i wniosków w każdy poniedziałek, w godzinach od 14.00 do 17.00 po uprzednim telefonicznym lub elektronicznym zgłoszeniu.
- Dyrektorzy delegatur przyjmują interesantów w sprawach interwencji, skarg i wniosków w każdy poniedziałek, w godzinach od 13.00 do 17.00.
- Dyrektorzy wydziałów przyjmują interesantów w sprawach interwencji, skarg i wniosków w każdy poniedziałek, w godzinach od 13.00 do 16.00.
W przypadku, gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjmowanie interesantów odbywa się w najbliższy dzień powszedni na zasadach określonych powyżej.