Dystrybucja „Naszego Elementarza”
Informujemy, iż Ministerstwo Edukacji Narodowej udostępniło aplikację umożliwiającą złożenie przez publiczne szkoły podstawowe i publiczne ogólnokształcące szkoły muzyczne I stopnia Zapotrzebowania na „Nasz Elementarz” – podręcznik do klasy I szkoły podstawowej zapewniany przez MEN. Aplikacja umożliwia także złożenie Wniosku o wyposażenie w „Nasz Elementarz” przez niepubliczne szkoły podstawowe i niepubliczne ogólnokształcące szkoły muzyczne I stopnia.
Informujemy, iż Ministerstwo Edukacji Narodowej udostępniło aplikację umożliwiającą złożenie przez publiczne szkoły podstawowe i publiczne ogólnokształcące szkoły muzyczne I stopnia Zapotrzebowania na „Nasz Elementarz” – podręcznik do klasy I szkoły podstawowej zapewniany przez MEN. Aplikacja umożliwia także złożenie Wniosku o wyposażenie w „Nasz Elementarz” przez niepubliczne szkoły podstawowe i niepubliczne ogólnokształcące szkoły muzyczne I stopnia.
Podstawowym kanałem komunikacji w celu złożenia ww. Zapotrzebowania lub Wniosku przez szkołę jest „strefa dla zalogowanych” portalu systemu informacji oświatowej, dostępna pod adresem https://sio.men.gov.pl/dodatki/strefa/ (na stronie znajduje się instrukcja logowania do strefy oraz instrukcja zmiany hasła). Możliwość skorzystania ze strefy mają wyłącznie osoby posiadające aktualne upoważnienie do dostępu do bazy danych SIO oraz aktywny login i hasło. Dla szkół korzystających ze strefy dla zalogowanych część formularza zawierająca dane szkoły zostanie uzupełniona danymi szkoły zgromadzonymi w Rejestrze Szkół i Placówek Oświatowych.
Dla szkół, które z niezależnych od siebie przyczyn nie mają dostępu do strefy, zostaje udostępniona odrębna aplikacja (szczegóły zostały opisane w instrukcji dostępnej na stronie https://sio.men.gov.pl/dodatki/podrecznik/). Zwracamy jednak uwagę, że utworzenie konta w tej aplikacji będzie możliwe jedynie w przypadku szkół, które nie mają możliwości złożenia Zapotrzebowania lub Wniosku poprzez strefę dla zalogowanych.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby zweryfikowali Państwo dane swoich szkół oraz złożyli zapotrzebowania lub wnioski do poniedziałku 30 czerwca br. W aplikacji została zapewniona możliwość edycji i modyfikacji złożonego zapotrzebowania lub wniosku w celu uwzględnienia zmian wynikających np. z zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
Prosimy o zapoznanie się z pełną informacją dostępną na stronie Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Informacja dotycząca możliwości anulowania zamówienia na „Nasz elementarz” lub przekazania informacji przez szkołę, że nie jest zainteresowana zamówieniem „Naszego elementarza” w aplikacji udostępnionej przez MEN.
Podstawowym kanałem komunikacji w celu złożenia ww. Zapotrzebowania lub Wniosku przez szkołę jest „strefa dla zalogowanych” portalu systemu informacji oświatowej, dostępna pod adresem https://sio.men.gov.pl/dodatki/strefa/ (na stronie znajduje się instrukcja logowania do strefy oraz instrukcja zmiany hasła). Możliwość skorzystania ze strefy mają wyłącznie osoby posiadające aktualne upoważnienie do dostępu do bazy danych SIO oraz aktywny login i hasło. Dla szkół korzystających ze strefy dla zalogowanych część formularza zawierająca dane szkoły zostanie uzupełniona danymi szkoły zgromadzonymi w Rejestrze Szkół i Placówek Oświatowych.
Dla szkół, które z niezależnych od siebie przyczyn nie mają dostępu do strefy, zostaje udostępniona odrębna aplikacja (szczegóły zostały opisane w instrukcji dostępnej na stronie https://sio.men.gov.pl/dodatki/podrecznik/). Zwracamy jednak uwagę, że utworzenie konta w tej aplikacji będzie możliwe jedynie w przypadku szkół, które nie mają możliwości złożenia Zapotrzebowania lub Wniosku poprzez strefę dla zalogowanych.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby zweryfikowali Państwo dane swoich szkół oraz złożyli zapotrzebowania lub wnioski do poniedziałku 30 czerwca br. W aplikacji została zapewniona możliwość edycji i modyfikacji złożonego zapotrzebowania lub wniosku w celu uwzględnienia zmian wynikających np. z zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
Prosimy o zapoznanie się z pełną informacją dostępną na stronie Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Informacja dotycząca możliwości anulowania zamówienia na „Nasz elementarz” lub przekazania informacji przez szkołę, że nie jest zainteresowana zamówieniem „Naszego elementarza” w aplikacji udostępnionej przez MEN.