Bezpieczeństwo jako problem edukacyjny
5 grudnia w Warszawie odbyło się sympozjum naukowe pt. „Bezpieczeństwo jako problem edukacyjny. Od wartości do tożsamości edukacji dla bezpieczeństwa”. Jego celem było określenie współczesnego rozumienia edukacji dla bezpieczeństwa i możliwości jej oddziaływania na różnych poziomach rzeczywistości społecznej, diagnoza treści, form i metod nauczania, a także dyskusja nad potrzebą opracowania Narodowego Programu Powszechnej Edukacji dla Bezpieczeństwa.
5 grudnia w Warszawie odbyło się sympozjum naukowe pt. „Bezpieczeństwo jako problem edukacyjny. Od wartości do tożsamości edukacji dla bezpieczeństwa”. Jego celem było określenie współczesnego rozumienia edukacji dla bezpieczeństwa i możliwości jej oddziaływania na różnych poziomach rzeczywistości społecznej, diagnoza treści, form i metod nauczania, a także dyskusja nad potrzebą opracowania Narodowego Programu Powszechnej Edukacji dla Bezpieczeństwa.
Organizatorami spotkania byli dziekan Wydziału Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Obrony Narodowej oraz dyrektor Wojskowego Centrum Edukacji Obywatelskiej. Uczestniczyli w nim m.in. przedstawiciele instytucji oświatowych, środowisk akademickich, służb działających na rzecz bezpieczeństwa, w tym przedstawiciele Kuratorium Oświaty w Warszawie.
Organizatorami spotkania byli dziekan Wydziału Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Obrony Narodowej oraz dyrektor Wojskowego Centrum Edukacji Obywatelskiej. Uczestniczyli w nim m.in. przedstawiciele instytucji oświatowych, środowisk akademickich, służb działających na rzecz bezpieczeństwa, w tym przedstawiciele Kuratorium Oświaty w Warszawie.