Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0. - Sprawozdawczość za 2024 r. - Tabele monitoringowe
List Mazowieckiego Kuratora Oświaty w sprawie obowiązku przekazania informacji na potrzeby monitorowania realizacji Programu.
w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32, 00-024 Warszawa
Organy prowadzące placówki wychowania
przedszkolnego,
szkoły i biblioteki pedagogiczne
realizujące w 2024 roku Priorytet 3
„Narodowego Programu Rozwoju
Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025”
Szanowni Państwo,
zgodnie z założeniami realizacji Priorytetu 3 „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025” oraz w związku z informacją otrzymaną z Ministerstwa Edukacji Narodowej, beneficjenci Programu zobowiązani są do przekazania na potrzeby monitorowania, informacji i danych wynikających z wniosków o udzielenie wsparcia finansowego oraz ze sprawozdań rocznych z realizacji Priorytetu 3 Programu.
W związku z powyższym, uprzejmie proszę organy prowadzące placówki wychowania przedszkolnego, szkoły oraz biblioteki pedagogiczne, które uzyskały w 2024 roku wsparcie finansowe w ramach Programu o wypełnienie załączonych Tabel Monitoringowych i przesłanie ich w wersji edytowalnej (pliki w formacie programu Microsoft Excel) na adres: narodowy.monitoring@kuratorium.waw.pl w terminie do dnia 15 stycznia 2025 r.
Proszę dołączyć również wypełnioną klauzulę informacyjną dla beneficjentów Priorytetu 3.
W celu ułatwienia wypełniania tabel monitoringowych, Ministerstwo Edukacji Narodowej wraz z Narodowym Centrum Kultury przygotowało dla Państwa webinar instruktażowy dostępny w treści artykułu: https://www.gov.pl/web/edukacja/sprawozdanie-z-realizacji-w-2024-rokupriorytetu- 3-narodowego-programu-rozwoju-czytelnictwa-20-na-lata-2021-2025
W załączeniu:
- Tabela Monitoringowa wraz z instrukcją wypełnienia. Priorytet 3 Kierunek interwencji 3.1. – placówki wychowania przedszkolnego.
- Tabela Monitoringowa wraz z instrukcją wypełnienia. Priorytet 3 Kierunek interwencji 3.2. – szkoły i biblioteki pedagogiczne.
- Klauzula informacyjna dla beneficjentów Priorytetu 3.
Dane w poszczególne tabele należy wpisać dla każdej szkoły/placówki osobno. Załączone instrukcje oraz definicje wskaźników ułatwią Państwu wypełnienie przedmiotowych tabel.
Łączę wyrazy szacunku
Mazowiecki Kurator Oświaty
/-/
Wioletta Krzyżanowska