Aktywna Tablica 2024 - zaproszenie na webinar 7 maja 2024 r.
Aktywna Tablica 2024. Najnowsze pomoce edukacyjne i pomysły wspierające naukę programowania w #Python oraz rodzime rozwiązania rzeczywistości immersyjnej (VR).
W jaki sposób szkoły mogą skorzystać z dofinansowania Aktywna Tablica 2024? Jakie na pomoce może zakupić placówka? I jak wybrać najlepsze dla nauczyciela pomoce edukacyjne, takie jak wirtualne laboratoria i materiały do nauczania programowania?
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze dyrektorów i nauczycieli szkół ponadpodstawowych, a także pracujących w starszych klasach szkoły podstawowej, poświęconemu w całości tegorocznej – i ostatniej już! – edycji dofinansowania Aktywna Tablica. Tym razem wraz z zaproszonymi ekspertami skupimy się na potrzebach i wsparciu szkół w zakresie pomocy w wirtualnym laboratorium przyrodniczym - Chemia, Biologia, Fizyka, Geografia, a także nauczaniu programowania.
Podczas wydarzenia przedstawione zostaną rozwiązania do nauki i nauczania programowania w języku Python wraz z pierwszym hybrydowym kursem STEAM współpracym z polskim układem learn:bit (rozszerzeniem dla kontrolera micro:bit) oraz przedmiotowe zasoby immersyjne, czyli polskie oprogramowanie VR – eduLabVR.
Prelegenci opowiedzą o tym, jak tworzyć interaktywne interdyscyplinarne projekty z obszaru STEAM, wykorzystując możliwości programowania i doświadczeń praktycznych, a także o przyszłości technologii immersyjnej w połączeniu z interaktywnymi materiałami edukacyjnymi. W ramach wydarzenia nie zabraknie także technicznych informacji dla szkół na temat składania wniosków o dofinansowanie w tegorocznej edycji programu Aktywna Tablica.
Podczas konferencji „Aktywna Tablica 2024. VR i programowanie wystąpią m.in.:
- Zbyszek Karwasiński – trener, konsultant ds. edukacji w Dziale Zaawansowanej Wizualizacji i Interakcji Poznańskiego Centrum Superkomputerowo–Sieciowego, specjalista ds. edukacji STEAM i kompetencji cyfrowych. Lider Zespołu Laboratorium Innowacyjnej Edukacji PCSS w Poznaniu.
- Marcin Paks – specjalista w zakresie tworzenia i rozwoju produktów edukacyjnych, współorganizator grupy Superbelfrzy RP. Koordynator ICT w Śląskiej Szkole Jakości, Członek Rady Programowej Szkoła 4.0 oraz ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@ oraz doradca Fundacji EdTech Poland.
|