Aktualizacja danych teleadresowych szkół i placówek z województwa mazowieckiego
w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32, 00-024 Warszawa
Dyrektorzy
szkół i placówek oświatowych
województwa mazowieckiego
Szanowni Państwo Dyrektorzy,
uprzejmie przypominam, że zgodnie z art. 36 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o systemie informacji oświatowej (Dz.U.2022.2597 t.j.) w przypadku zmiany:
- numeru telefonu,
- numeru faksu,
- adresu poczty elektronicznej (e-mail),
- strony internetowej szkoły lub placówki oświatowej,
aktualne dane przekazuje dyrektor szkoły, placówki oświatowej lub zespołu szkół i placówek oświatowych.
Zgodnie z terminem wskazanym w powyższej ustawie aktualne dane należy podać w terminie 7 dni od dnia zmiany.
Szczegółowa instrukcja aktualizacji danych teleadresowych dostępna jest pod adresem: https://pomoc.sio.gov.pl/tech_instruction/
Aktualizacja danych teleadresowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy o systemie informacji oświatowej.
UWAGA! Wyżej wymienione czynności możliwe są do wykonania tylko w jednostkach zarejestrowanych w Rejestrze Szkół i Placówek Oświatowych, czyli posiadających nadany numer RSPO.
Aktualne dane teleadresowe pozwolą na szybki kontakt z Państwem poprzez pracowników Kuratorium Oświaty w Warszawie w celu przekazania pilnych informacji.
Z poważaniem
MAZOWIECKI
WICEKURATOR OŚWIATY
/-/
Krzysztof Wiśniewski