Arkusze do egzaminu próbnego dla ósmoklasisty – język polski
Centralna Komisja Egzaminacyjna oraz okręgowe komisje egzaminacyjne przygotowały materiały do przeprowadzenia próbnego egzaminu ósmoklasisty Zachęcamy do spróbowania swoich sił. Dziś 1. dzień – język polski.
Arkusze do egzaminu próbnego – język polski
Materiały obejmują zarówno arkusze w wersji standardowej, jak i te dostosowane do potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami. Wszystkie materiały, w tym nagrania w formacie mp3 do zadań na rozumienie ze słuchu w arkuszach z języków obcych nowożytnych, są zamieszczone na stronie internetowej Centralnej Komisji Egzaminacyjnej (www.cke.gov.pl), stronach internetowych okręgowych komisji egzaminacyjnych w następujących terminach oraz poniżej:
Język polski
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OPOP_100) _wersja X
- Arkusz egzaminacyjny
- Karta odpowiedzi
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OPOP_200)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OPOP_400)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OPOP_500)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niewidomych_czarnodruk (OPOP_660)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OPOP_700)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski. Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OPOP_800)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zeszyt rozwiązań
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Propozycja próbnego egzaminu to element wspólnych działań CKE i Ministerstwa Edukacji Narodowej, aby w czasie zawieszenia zajęć w szkołach, wesprzeć dyrektorów w ich bieżących zadaniach.
Powodzenia! Kolejne arkusze – już jutro.