Seminarium: „Wychowanie w szkole – klasie szkolnej – perspektywa personalistyczna”
24.02.2022Instytut Pedagogiki KUL organizuje w II semestrze 2022 roku cykliczne seminarium wymiany doświadczeń pedagogicznych „Wychowanie w szkole – klasie szkolnej – perspektywa personalistyczna”.
Seminarium jest skierowane do dyrektorów szkół, wychowawców klas i nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej.
W bieżącym roku szkolnym są przewidziane trzy spotkania: w marcu, kwietniu i maju 2022 r. Zajęcia będą się odbywały w piątki w godz. 13.00 – 17.00, w formie zdalnej na platformie Teams.
Każde spotkanie obejmie 2 godz. wykładu z zakresu wychowania personalistycznego oraz 3 godz. zajęć konwersatoryjnych w trzech grupach: dyrektorzy szkół, wychowawcy klas i nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o czynnym lub biernym udziale w seminarium. Przewidziano również publikację opracowanych materiałów pomocniczych/metodycznych dla nauczycieli.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 04.03.2022 r. Po otrzymaniu kart zgłoszenia Organizator do każdego uczestnika prześle szczegółowy program poszczególnych seminariów.
Poniżej załączamy Kartę Uczestnictwa oraz Klauzulę informacyjną.
Pliki do pobrania
-
Karta uczestnictwa
14.26 KB
-
Klauzula RODO
112.76 KB