Informacja dla Dyrektorów szkół niepublicznych o zmianach przepisów dotyczących wpisu do ewidencji szkół niepublicznych

Dyrektorzy szkół niepublicznych
województwa mazowieckiego
dotyczy: zmian organizacyjnych wynikających z przepisów wprowadzających ustawę - Prawo oświatowe.
Szanowni Państwo,
w związku ze zmianami wprowadzanymi w systemie oświaty przypominam Państwu o konieczności podjęcia decyzji w sprawie zmian organizacyjnych wynikających z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe. W szczególności bardzo proszę o zwrócenie uwagi na określony w art. 135 i 142 ww. ustawy termin złożenia „do dnia 31 stycznia 2017” – przez osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne prowadzące szkoły niepubliczne – wniosków o zmianę wpisu do ewidencji szkół niepublicznych.
W załączeniu: treść art. 135 i 142 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe