Moje skróty

Kuratorium Oświaty w Warszawie

Zakres działania wydziału - Wydział Administracyjny (ADM) -

Nawigacja

Wydział Administracyjny (ADM)

Dane teleadresowe

Sekretariat

pokój nr 305
tel.: 22 551 24 00, wew. 3052

Dyrektor

Tomasz Litwin

pokój nr 204

tel.: 22 551 24 00 wew. 2041
 

Oddział Archiwum

Kierownik

Angelika Wilczek-Stec
tel.: 22 620 30 33

LISTA PRACOWNIKÓW

Zakres działania wydziału

Wydziałem Administracyjnym kieruje dyrektor przy pomocy zastępcy.

W skład Wydziału wchodzi Oddział – Archiwum, posługujący się przy znakowaniu prowadzonych spraw i akt symbolem ADM-I.

Do zakresu działania Wydziału Administracyjnego należy, w szczególności:

  1. realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy Kuratorium;
  2. realizacja zadań administracyjno-obsługowych zapewniających funkcjonowanie delegatur;
  3. prowadzenie archiwum zakładowego obejmującego zbiory archiwalne przechowywane w Warszawie i w delegaturach;
  4. prowadzenie kancelarii oraz realizacja zadań związanych z zapewnieniem  rejestracji i obiegu dokumentów;
  5. obsługa sekretariatu Kuratora i sekretariatu Wicekuratorów;
  6. prowadzenie powielarni, obsługa centrali telefonicznej;
  7. planowanie i prowadzenie zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz Kuratorium we współpracy z Wydziałem Finansów i Kadr;
  8. planowanie remontów i konserwacji budynków Kuratorium oraz nadzór nad ich realizacją;
  9. planowanie, inicjowanie i podejmowanie czynności w zakresie wyposażenia Kuratorium w sprzęt, urządzenia techniczne, materiały biurowe i środki czystości oraz spraw związanych z właściwym funkcjonowaniem sprzętu oraz urządzeń technicznych i teletechnicznych;
  10. konserwacja i naprawa sprzętu biurowego i urządzeń technicznych;
  11. prowadzenie, we współpracy z Wydziałem Zarządzania Informacją, ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania znajdującego się w posiadaniu Kuratorium;
  12. zapewnienie usług transportowych dla potrzeb Kuratorium oraz prowadzenie  ewidencji w tym zakresie;
  13. prowadzenie spraw dotyczących pieczęci, stempli i tablic urzędowych;
  14. gospodarowanie mieniem i lokalami w budynkach oraz obiektach zajmowanych  przez Kuratorium, prowadzenie ewidencji majątku Kuratorium oraz zabezpieczenie  majątku Kuratorium przed kradzieżą;
  15. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczaniem floty samochodowej i majątku Kuratorium;
  16. opisywanie pod względem merytorycznym faktur oraz terminowe ich przekazywanie do Wydziału Finansów i Kadr;
  17. prowadzenie ewidencji umów, monitorowanie terminów ważności umów, sporządzanie aneksów i projektów  umów w tym zakresie;
  18. prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych we współpracy  z właściwymi komórkami organizacyjnymi;
  19. prowadzenie spraw dotyczących nagród, odznaczeń i wyróżnień resortowych  i państwowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z przyznawaniem  nagród Ministra Edukacji Narodowej, nagród Kuratora oraz odznaczeń i wyróżnień oraz obsługa prac komisji do spraw nagród i odznaczeń;
  20. zapewnienie obsługi administracyjnej stanowisk pracy, o których mowa  w § 9 ust. 2 pkt 2,3,4 i § 32;
  21. zapewnienie obsługi realizacji zadań Rzecznika  Dyscyplinarnego dla Nauczycieli działającego przy Wojewodzie i jego zastępców;
  22. zapewnienie obsługi prac Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli działającej  przy Wojewodzie;
  23. prowadzenie ewidencji oraz gromadzenie:
    1. aktów prawa wewnętrznego,
    2. protokołów i wniosków pokontrolnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, Najwyższej Izby Kontroli oraz innych organów z kontroli przeprowadzonych w Kuratorium, w tym prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Kuratorium,
    3. porozumień podpisywanych przez Kuratora.

Wykonywanie innych zadań zlecanych przez Kuratora.

Metryczka

Data publikacji 18.02.2015
Data modyfikacji 13.01.2017
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Magdalena Teper
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Teper
do góry