Moje skróty

Kuratorium Oświaty w Warszawie

Portal www.obywatel.gov.pl - Aktualności -

Nawigacja

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Portal www.obywatel.gov.pl

Ruszyła strona www.obywatel.gov.pl. Dzięki niej, w jednym miejscu znajdziesz informacje jak załatwić sprawę w urzędzie. W tym momencie możesz dowiedzieć się o 101 usługach, a 19 z nich załatwić online.

Na stronie www.obywatel.gov.pl udostępniono karty najbardziej popularnych usług publicznych. Bez podziału na resorty i właściwości, a według spraw życiowych. Opisy procedur są jak najprostsze – były weryfikowane przez obywateli.

Zespoły redakcyjne, które opracowały opisy pierwszego pakietu usług, udostępnione na stronie www.obywatel.gov.pl, kontynuują prace nad kolejnymi kartami usług. Nowo opracowywane karty będą udostępniane opinii publicznej sukcesywnie.

Dodatkowo w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła działalność Informacja dla Obywatela tj. numer telefonu (222 500 115), pod którym pracownicy KPRM informują obywateli o tym, gdzie załatwiać sprawy urzędowe. Można tam jednocześnie zgłaszać postulaty, uwagi i opinie, co należy zmienić np. w danej procedurze, by ją uprościć.

To rozwiązanie dla tych, którzy nie korzystają z Internetu. System działa na poziomie KPRM (infolinia centralna – 222 500 115) a w późniejszym etapie będzie rozwijany na poziomie resortowym (w sumie 33 osobne numery w ministerstwach i urzędach wojewódzkich).

Metryczka

Data publikacji 03.08.2015
Data modyfikacji 27.04.2018
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Kornelia Szczepaniak
Osoba udostępniająca informację:
Kornelia Szczepaniak
do góry