Moje skróty

Kuratorium Oświaty w Warszawie

Informacja dla Dyrektorów szkół niepublicznych o zmianach przepisów dotyczących wpisu do ewidencji szkół niepublicznych - Aktualności -

Nawigacja

Strona znajduje się w archiwum.

Informacja dla Dyrektorów szkół niepublicznych o zmianach przepisów dotyczących wpisu do ewidencji szkół niepublicznych

 

logo MKO
Warszawa, 11 stycznia 2017 r.
 

ZIN.530.1.2017.MA

 

 

Dyrektorzy szkół niepublicznych

województwa mazowieckiego

 

 

 

dotyczy: zmian organizacyjnych wynikających z przepisów wprowadzających ustawę - Prawo oświatowe.

 

Szanowni Państwo,

w związku ze zmianami wprowadzanymi w systemie oświaty przypominam Państwu o konieczności podjęcia decyzji w sprawie zmian organizacyjnych wynikających z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe. W szczególności bardzo proszę o zwrócenie uwagi na określony w art. 135 i 142 ww. ustawy termin złożenia „do dnia 31 stycznia 2017” – przez osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne prowadzące szkoły niepubliczne – wniosków o zmianę wpisu do ewidencji szkół niepublicznych.

Z poważaniem,

Mazowiecki Wicekurator Oświaty
/-/
Andrzej Sosnowski

 

 

 

 

 

W załączeniu: treść art. 135 i 142 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe

 

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji 11.01.2017
Data modyfikacji 16.01.2017
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Monika Adamiak
Osoba udostępniająca informację:
Monika Adamiak
do góry